Robe ke no va e da justar, robe perse, altre robe e lagnanse

Re: Robe ke no va e da justar, robe perse, altre robe e lagn

Messaggioda Berto » dom ago 24, 2014 7:17 pm

Sixara ha scritto:Alberto ghèto na idea de indoe ke l podarìa èsare el filò ke a ghevo scrito dei mestièri? Canti del laoro me pare el se ciamava, ke no lo càto pì.


viewforum.php?f=28
viewforum.php?f=28&start=25


canti da laoron ???
search.php?keywords=canti+da+laoro
Prima l'uomo poi caso mai anche gli idoli e solo quelli che favoriscono la vita e non la morte; Dio invece è un'altra cosa sia dall'uomo che dai suoi idoli.
Avatar utente
Berto
Site Admin
 
Messaggi: 38318
Iscritto il: ven nov 15, 2013 10:02 pm

Re: Robe ke no va e da justar, robe perse, altre robe e lagn

Messaggioda Sixara » lun ago 25, 2014 12:35 pm

Si, Canti da laoro : el spasacamìn, la vendorigola, i anguelanti, el canpanaro.. forse anca el fritolèr ma no me ricordo. A ghevo scumisià col spàsacamin e dopo te ghevi scrito Se scumìsia co..., na roba cusì. :?
A volevo zontarghe sta cuà

Immagine
Avatar utente
Sixara
 
Messaggi: 1764
Iscritto il: dom nov 24, 2013 11:44 pm

Re: Robe ke no va .... robe e lagnanse: A ghè gnente da stim

Messaggioda Sixara » sab set 20, 2014 5:12 pm

A ghè gnente da stimarse se, come ca te dixi, la storia la ga ben tajà xo .... co la ghe ga pasà ai xermani la condusion de l'Ouropa.
Nò, propio da stimarse no xe. Dovarìsimo èsare ogniun autonomo nò farse condùre da nisùn, n Oiropa cofà caxa-soa.
Farse ciapàre par manìna -dai tedeski ? Nò gràsie.

Lè la parola condusion ke la me fà vegnere la mùfa... tuto sto parlare de nò dipendare da nisùn e po' se femo con-ducere da i tedeski? Ca so' xermana a lo sò anca mi ( cusì come : cèlta, etrusca e kisà forse anca levantina...).
Svitseri no ghe ne conoso MA mi a gò 2 cujne xvedexi. E menòna materna la vegnea da pìn sù de indoe ca te stè ti. :D
Ultima modifica di Sixara il mar set 23, 2014 1:14 pm, modificato 1 volta in totale.
Avatar utente
Sixara
 
Messaggi: 1764
Iscritto il: dom nov 24, 2013 11:44 pm

Re: Robe ke no va .... robe e lagnanse: A ghè gnente da stim

Messaggioda Berto » sab set 20, 2014 6:42 pm

Sixara ha scritto:A ghè gnente da stimarse se, come ca te dixi, la storia la ga ben tajà xo .... co la ghe ga pasà ai xermani la condusion de l'Ouropa.
Nò, propio da stimarse no xe. Dovarìsimo èsare ogniun autonomo nò farse condùre da nisùn, n Oiropa cofà caxa-soa.
Farse ciapàre par manìna -dai tedeski ? Nò gràsie.



Mexoevo - ani o secołi veneto-xermani (suxo 900 ani) e naseda o sorxensa dei comouni
viewforum.php?f=136

La storia la xe storia Sixara, i fati li xe fati, mi no me envento gnente... e parlo de xermagni e no de todeski (anca li olandexi e i danexi, li svedexi e i norvejexi li xe xermani come anca parte de li xvisari-li alemani, i tirolexi e li striaki, come anca na bona parte de i veneti: pargina Dante Alighieri el jera xerman come el nome de Rovigo la to çità).

Rovigo, Rodigo, Rodengo, Ro, Rho
viewtopic.php?f=151&t=297

Coel ke xe stà a xe stà!
Anca ancò el cor de l'Ouropa lè la Xermagna e el coreçin la Xvisara ... mi ke so Veneto e Ouropeo a prefariso i xermani a li talego-romani.
A ti te làso pur li talioni e li romani ke li te piaxe tanto, godeteli.
No te sarè mia par caxo come el poro povolo roman kel credeva ke li so enperadori li fuse divini?
Mi so veneto vixentin e no venesian e a go raixe xermagne ke me le tegno care e de cu a ghin vago fiero e me sento pì veneto dei venesiani co la so "arestogratega" spusa !
Prima l'uomo poi caso mai anche gli idoli e solo quelli che favoriscono la vita e non la morte; Dio invece è un'altra cosa sia dall'uomo che dai suoi idoli.
Avatar utente
Berto
Site Admin
 
Messaggi: 38318
Iscritto il: ven nov 15, 2013 10:02 pm

Re: Robe ke no va e da justar, robe perse, altre robe e lagn

Messaggioda Sixara » mer dic 31, 2014 10:19 am

Però lè mìa justa sta roba cuà : ti a te ghè el to nome scrito n roso e lè bèo da vedare e mi .. poarìna, senpre n nero. Almanco el blè o l verde ke i sarìa anca i me colori.. :D

Te lo scrivaria de oro ma no so come far, podaria enpostarte come moderadora e lora forse a canviaria el color, ma ghe saria poketo da moderar; el me roso no lo go mia enpostà mi el se ga fato da lù mem; forse a te go fato verde.

A so' pasà de grado, lè vera ma de devegnere verda gnente da fare... :D
( ma mejo cusì ke kel a te go fato verde nol me sona mìa tanto bèn...)

Immagine

Grun-ES
Avatar utente
Sixara
 
Messaggi: 1764
Iscritto il: dom nov 24, 2013 11:44 pm

Re: Robe ke no va e da justar, robe perse, altre robe e lagn

Messaggioda Sixara » mer gen 21, 2015 5:48 pm

Alberto:
fàme on piazhere, càvele kele imajni lì desora ke ogni volta me ciapo on skrimiòto de cuei..
te dixi bèn : col mal no se pol ver del ben e cuele lì i è propio EL MALE, el male assoluto, visto e ri-visto, replicà a l infinito finké nol deventa pì gnente, on vòdo de significato.
Dàghe pace a kela pòra dòna e al so putìn, a kel pòro òmo. Mixericordia par lori, de i so pòri corpi sasinà, de l sangoe versà, ke ogni olta l è come se i morìse danovo.
Meti bele imajni de pace, de amore, doparemolo sto posto par dirse robe bone, pa cantare e par pregare, no stemo fare el so zògo.
Avatar utente
Sixara
 
Messaggi: 1764
Iscritto il: dom nov 24, 2013 11:44 pm

Re: Robe ke no va e da justar, robe perse, altre robe e lagn

Messaggioda Berto » mer gen 21, 2015 8:59 pm

Sixara ha scritto:Alberto:
fàme on piazhere, càvele kele imajni lì desora ke ogni volta me ciapo on skrimiòto de cuei..
te dixi bèn : col mal no se pol ver del ben e cuele lì i è propio EL MALE, el male assoluto, visto e ri-visto, replicà a l infinito finké nol deventa pì gnente, on vòdo de significato.
Dàghe pace a kela pòra dòna e al so putìn, a kel pòro òmo. Mixericordia par lori, de i so pòri corpi sasinà, de l sangoe versà, ke ogni olta l è come se i morìse danovo.
Meti bele imajni de pace, de amore, doparemolo sto posto par dirse robe bone, pa cantare e par pregare, no stemo fare el so zògo.



La go canvià:

Immagine
http://www.filarveneto.eu/wp-content/up ... lamego.jpg

Li creistiani de Axia e Afrega da ani li vive drento sto oror! E li creistiani d'Ouropa sa fali? Gnente de gnente! Li muxlim anvençe li xe tuti d'acordo, estremisti e moderà (ono el fa finta de far el bon e kel'altro el fa el cativo dal bon) a darghe contro a naltri ouropei, meregani e creistiani e co xe ora li stermena i creistiani de li so paexi e li bruxa le so cexe e li vien anca ki a caxa nostra a spararne doso e a farne saltar par aria e naltri sa femo? Canbiemo le somexe.
Prima l'uomo poi caso mai anche gli idoli e solo quelli che favoriscono la vita e non la morte; Dio invece è un'altra cosa sia dall'uomo che dai suoi idoli.
Avatar utente
Berto
Site Admin
 
Messaggi: 38318
Iscritto il: ven nov 15, 2013 10:02 pm

Re: Robe ke no va e da justar, robe perse, altre robe e lagn

Messaggioda Sixara » ven gen 23, 2015 10:17 am

Berto ha scritto:e naltri sa femo? Canbiemo le somexe.

Si, naltri canbiemo le somexe, ke poco altro podemo fare.
O tanto de altro : a femo on Tiqqùn olàm ... lori i lo xbrega e naltri a lo justemo el mondo
http://www.giuntina.it/Una_parola_al_giorno/

Tiqqùn olàm
Tiqqùn `olàm, che significa “riparazione del mondo”, è un'antica espressione ebraica ritornata in auge negli ultimi decenni. La sua forma verbale si trova nella preghiera `alènu, che conclude ogni servizio religioso nella sinagoga tradizionale. In quella preghiera l'espressione le-taqqen `olàm vuol dire “stabilire il mondo nel regno dell'Onnipotente (Shaddai), o far stabilire il dominio di Dio sulla terra. Nell'uso contemporaneo si riferisce al miglioramento del mondo, che comprende il conforto alla sofferenza umana, il conseguimento della pace e del rispetto reciproco tra i popoli e la protezione del pianeta stesso dalla distruzione.
(...)
Avatar utente
Sixara
 
Messaggi: 1764
Iscritto il: dom nov 24, 2013 11:44 pm

Re: Robe ke no va e da justar, robe perse, altre robe e lagn

Messaggioda Sixara » gio feb 05, 2015 7:54 pm

FORBIDDEN :? parké el me dixe verboten, ke no pòso accedere a l documento de San Biajo, ke lo gò scrito mi?


Da Berto
No savaria cosa dirte, mi vedo la paxena sia col logout ke sensa el logout.
Prova a verxar e sarar el brauxer/browser.

Gnente da fare, no rièso fare l editing, ma solo ke so kel documento lì evidentemente.
Còsa ga-lo da verghe ke no se rièse.. dire el vero a go zontà na L a kel Particolare de ..
Avatar utente
Sixara
 
Messaggi: 1764
Iscritto il: dom nov 24, 2013 11:44 pm

Re: Robe ke no va e da justar, robe perse, altre robe e lagn

Messaggioda Berto » dom feb 08, 2015 2:06 pm

Alberto
vàra ke no rièso no solo a rispondarte so Robe perse ma gnanca inviarte on mesajo privà so filarveneto ke l me dixe forbidden, ca no go el dirito de accedere...
par mi l è ke te me ghè fata 'verde' : prova cavarme da la funzhion de moderatore e tuto dovarìa justarse ke nol gà senso, el problema nol xe ligà a l testo... ma a mi
ciao

Proa vedar se te lexi el me mesajo so la posta del filò.
Prima l'uomo poi caso mai anche gli idoli e solo quelli che favoriscono la vita e non la morte; Dio invece è un'altra cosa sia dall'uomo che dai suoi idoli.
Avatar utente
Berto
Site Admin
 
Messaggi: 38318
Iscritto il: ven nov 15, 2013 10:02 pm

PrecedenteProssimo

Torna a Presentiamoci e parliamoci

Chi c’è in linea

Visitano il forum: Nessuno e 1 ospite

cron