Robe ke no va e da justar, robe perse, altre robe e lagnanse

Re: Robe ke no va e da justar, robe perse, altre robe e lagn

Messaggioda Sixara » dom feb 08, 2015 4:25 pm

Berto ha scritto:Proa vedar se te lexi el me mesajo so la posta del filò.

Si tutaposto, dèso provemo par de cuà..
si grazhie, a pararìa de si.
Nò nol và :lol: so san Biàxio a vòjo dire...
uh ke dexgràsia kel santo lì e santantonio so conpare..
ca no pòso scrivare particolare de l tritico de le tentazhion de... ( el nome del secondo santo)...
de Hieronymus Bosch...
(alé fregà... a lo gò scrito :D ) e
metare el link a wikipedia...
ke l me dixe : FORBIDDEN
Avatar utente
Sixara
 
Messaggi: 1764
Iscritto il: dom nov 24, 2013 11:44 pm

Re: Robe ke no va e da justar, robe perse, altre robe e lagn

Messaggioda Sixara » lun apr 27, 2015 8:27 am

Alberto : no cade ke on comento semi-serio so Vergogne venete el vaga po' finire anca n Rasìxmo e Discriminasion - Diriti Umani... Robe e costion de la nostra lengoa podaria anca ma Diriti Umani insoma, tegnemoselo pa robe pì serie ke ghe ne sarìa.
No xe tanto costion de come ke uno el scrive ma de còsa : di fatto loro scrivono in modo piatto, qualsiasi lingua possano scegliere. A mio giudizio personale, naturalmente.
Ke l vàe come el 2 de cope. :D
Avatar utente
Sixara
 
Messaggi: 1764
Iscritto il: dom nov 24, 2013 11:44 pm

Re: Robe ke no va e da justar, robe perse, altre robe e lagn

Messaggioda Berto » lun apr 27, 2015 9:09 am

Sixara ha scritto:Alberto : no cade ke on comento semi-serio so Vergogne venete el vaga po' finire anca n Rasìxmo e Discriminasion - Diriti Umani... Robe e costion de la nostra lengoa podaria anca ma Diriti Umani insoma, tegnemoselo pa robe pì serie ke ghe ne sarìa.
No xe tanto costion de come ke uno el scrive ma de còsa : di fatto loro scrivono in modo piatto, qualsiasi lingua possano scegliere. A mio giudizio personale, naturalmente.
Ke l vàe come el 2 de cope. :D


Sixara ła xe na roba seria doparar ła łengoa veneta, par on veneto kel vol farla vivar e kel vol l'endependensa połedega. El to comento, par mi, nol ghe stona.
A go spostà l'argomansa ente pì paxene parké lè enportante.
Prima l'uomo poi caso mai anche gli idoli e solo quelli che favoriscono la vita e non la morte; Dio invece è un'altra cosa sia dall'uomo che dai suoi idoli.
Avatar utente
Berto
Site Admin
 
Messaggi: 38318
Iscritto il: ven nov 15, 2013 10:02 pm

Re: Robe ke no va e da justar, robe perse, altre robe e lagn

Messaggioda Sixara » lun apr 27, 2015 9:28 am

Berto ha scritto:ła xe na roba seria doparar ła łengoa veneta, par on veneto kel vol farla vivar e kel vol l'endependensa połedega.

Sì propio. A ga da èsarghe on coalke problema sì , se l onica roba ca te rièse de fare lè de metarghe sportèi fra virgolete :?
I è kele "..." ca te dà el segno de l so imbarazzo linguistico, i è propio na spia de l so disagio linguistico... e no se pòe rispondarghe co na batuta, come ca fa el sindaco de Citadèa, a na costion seria ca ghe domanda on so concitadìn... parké lè mostrare ke la lengoa a te la dòpari solo ke pa dire monade...
però uno lè anca libero de dopararla come ke l vòe la so lengoa, certo se lè on privato cittadino nò el sindaco de na zherta parte politica - si a te ghè raxon :
ła xe na roba seria doparar ła łengoa veneta, par on veneto kel vol farla vivar e kel vol l'endependensa połedega.
Nonostante questo : mi - ca so' na veneta ca vòe farla vivare ma ca me contentaria de n autonomia poledega - a me lo tegno el dirito de dopararla come ca vòjo : scrivendo o dixendo robe serie, semi-serie o par gnente.
Vedito Alberto, mi penso ke tuta sta rigidità politica no la ghe fà gran ben a la lengoa : de metarse ono contro kelaltro e de dire ke ono el la parla mejo de kelaltro... i la parlarà e i la scrivarà màe tuti 2 se i parte da sta poxizhion cuà, parké i la dòpara tel pèzo senso ke i podarìa, senzha rispeto.
Avatar utente
Sixara
 
Messaggi: 1764
Iscritto il: dom nov 24, 2013 11:44 pm

Re: Robe ke no va e da justar, robe perse, altre robe e lagn

Messaggioda Sixara » lun mag 11, 2015 7:23 pm

Alberto, ghe rièsito ti canbiarghe l acento so Strigarìe ke mi lo go méso so la prima -i - ... :roll:
ke tonta ca so' co i acenti. A go da verghe coalke problema.
Avatar utente
Sixara
 
Messaggi: 1764
Iscritto il: dom nov 24, 2013 11:44 pm

Re: Robe ke no va e da justar, robe perse, altre robe e lagn

Messaggioda Sixara » lun ott 26, 2015 12:19 pm

Alberto, ma te pàre? Te pàre justo de mostrare kele foto lì de kele persone pa sostegnere la to opinion? Ke bixogno ghè, no te pare ca sia farghe violen'za o almanco, mancarghe de rispèto, a kele persone lì ke le se ga catà n mèzo a costion cusì gravi, par lore, e co conseguen'ze ke naltri no podemo savere, gnan ti, e nisùn de cuei ca và xberegare n televixion de cuesto e de cuéo. Còsa gh in sèto ti - de Stacchio par exenpio, ke l lo ga pur dito de lasarlo n pace co la so cosièn'za e i so pensieri so cueo ke l ga fato, ke i è robe ca lo riguarda lu e lu solo, nò altri.
No se pòe ciapare le foto de kele signore lì e xbatarle n prima pajna. No se pòe, sen'za domandarghelo, prima, se le ga pia'zere de mostrarse cusì. Na persona, coalsiasi persona, anca ki ca ga fato kele robe lì so i altri, el ga on dirìto soo, de èsere omàno o vivente n jenerale, a no èsare méso n mostra, a fare da mostra o da exenpio a kei altri.
No se pòe dopararle le persone, da vivi e, pèzo ncora, da morti.
Avatar utente
Sixara
 
Messaggi: 1764
Iscritto il: dom nov 24, 2013 11:44 pm

Re: Robe ke no va e da justar, robe perse, altre robe e lagn

Messaggioda Berto » lun ott 26, 2015 8:03 pm

Sixara ha scritto:Alberto, ma te pàre? Te pàre justo de mostrare kele foto lì de kele persone pa sostegnere la to opinion? Ke bixogno ghè, no te pare ca sia farghe violen'za o almanco, mancarghe de rispèto, a kele persone lì ke le se ga catà n mèzo a costion cusì gravi, par lore, e co conseguen'ze ke naltri no podemo savere, gnan ti, e nisùn de cuei ca và xberegare n televixion de cuesto e de cuéo. Còsa gh in sèto ti - de Stacchio par exenpio, ke l lo ga pur dito de lasarlo n pace co la so cosièn'za e i so pensieri so cueo ke l ga fato, ke i è robe ca lo riguarda lu e lu solo, nò altri.
No se pòe ciapare le foto de kele signore lì e xbatarle n prima pajna. No se pòe, sen'za domandarghelo, prima, se le ga pia'zere de mostrarse cusì. Na persona, coalsiasi persona, anca ki ca ga fato kele robe lì so i altri, el ga on dirìto soo, de èsere omàno o vivente n jenerale, a no èsare méso n mostra, a fare da mostra o da exenpio a kei altri.
No se pòe dopararle le persone, da vivi e, pèzo ncora, da morti.


Cara Sixara me pare justo ke no se gapie da scondar la realtà. No le go mia fate mi le somexe, le xe pioveghe, le se cata dapartuto entel web. Mi no go da dimandarghe gnaon parmeso e no go da scondar la realtà par contarghene o par farghene parir naltra de difarente e manco pexo. No so miga Rensi o Alfano mi, ke ghe digo a le forse de l'ordene de scondarghe l'edentetà dei criminali a la conosensa piovega. Pensa ke da ste somexe manca le parsone copà e stuprà. Ancora no te me ghè dito se par ti, n'omo el ga dirito/dover de defendarse ... o sel ga da sotostar e da subir tuto el mal ke naltro el vol o lè drio farghe.

Mi sto co Ermes Mattiełi e co coełi ke łi se defende!
viewtopic.php?f=141&t=1909

Benzinaio Graziano Stacchio al Tempo: "Io ho ucciso, difendersi è sacrosanto"
L'Huffington Post
21/10/2015
http://www.huffingtonpost.it/2015/10/21 ... 44284.html

Graziano Stacchio sta con Ignazio Sicignano. Il benzinaio vicentino di 66 anni di Ponte di Nanto, divenuto famoso per aver sparato e ucciso a uno dei rapinatori di una gioielleria, si schiera con il pensionato che a Vaprio d'Adda ha freddato un ladro scoperto in casa sua.
"Ma che deve fare uno, farsi ammazzare in casa? Difendersi è un diritto sacrosanto, io l’ho fatto" afferma il benzinaio in un'intervista al Tempo
«Il diritto all’autodifesa è inalienabile, non permettere al cittadino di difendersi, in assenza di leggi severe che ci tutelino, non è possibile. E se non capiscono che non si entra nelle case altrui nel cuore della notte, verrà il momento che lo capiranno».
Secondo Stacchio è necessario aumentare le sanzioni su chi commette questi reati e non mettere sullo stesso piano chi viola la legge e chi ne è vittima.
"Le cose sono due: o la gente si arma o la legge si fa più dura. Quando verrà data una pena esemplare le cose cambieranno". Poi potremo stare come in America con porte e finestre aperte. Il commento che ho fatto con mia moglie, appena ho saputo dell’ultimo bandito ammazzato, è che ci vorranno ancora 10-15 casi di persone innocenti (cioè i cittadini che subiscono e non i delinquenti che muoiono) e poi la storia finirà da sola"
Graziano Stacchio rifarebbe tutto, dinanzi alla minaccia, sparerebbe di nuovo.
«Continuo a ripensare a se mi fossi fatto i fatti miei, ma non potevo girarmi dall’altra parte. L’ho detto al convegno del Coisp lunedì. C’era anche Genny, la giovane cassiera che ho difeso. Lei, rimasta dentro il negozio insieme ad un bandito mentre gli altri tre prendevano a picconate la porta di sicurezza, era l’ostaggio per coprirsi la fuga».

Gràsie Stakio!
Prima l'uomo poi caso mai anche gli idoli e solo quelli che favoriscono la vita e non la morte; Dio invece è un'altra cosa sia dall'uomo che dai suoi idoli.
Avatar utente
Berto
Site Admin
 
Messaggi: 38318
Iscritto il: ven nov 15, 2013 10:02 pm

Re: Robe ke no va e da justar, robe perse, altre robe e lagn

Messaggioda Sixara » mer dic 30, 2015 4:30 pm

Vedo ca te sì drio metare a posto Ebraixmo, bravo, ca ghè on fià de confuxion de materiali ke no ghe entra, secondo mi, co la spiritualità de l popolo ebraico. Dògnimodo, sa ghése d andare vanti co la tradu'zion de el Golem, mi continuo pal vècio filon; podopo, co l àno nòvo PROMESO ca lo fago, l endexe de tuti i riferimenti a la Torà e Talmùd ke ghevo postà da el sito de la Giuntina. :)
Avatar utente
Sixara
 
Messaggi: 1764
Iscritto il: dom nov 24, 2013 11:44 pm

Re: Robe ke no va e da justar, robe perse, altre robe e lagn

Messaggioda Sixara » gio gen 12, 2017 12:22 pm

Vabè metemoghe el cartèlo ... ma come se fà capire - se nol ghe se riconose lu par lu solo - de ke categoria ke l è cueo ke te vièn drento la botega, l ufìcio, el laboratorio, la fabrica... da còsa se vede ke ono/na l è :
islamico - nazista - fascista - comunista - cristiano - "singano razzista" co tuti i ajetivi ke l se porta drìo ? e on ebreo se vede-lo - cueo - parfòra?

A ghè (jèra) anca de la zènte - drento (e fòra) le boteghe, i ufìci, laboratori e fabrike - ke n i ghea/ga gnente incontrario ke i ebrei i vegnése/vegna perseguità e copà.
Pò: servire. Ke bruto verbo.
Avatar utente
Sixara
 
Messaggi: 1764
Iscritto il: dom nov 24, 2013 11:44 pm

Re: Robe ke no va e da justar, robe perse, altre robe e lagn

Messaggioda Berto » gio gen 12, 2017 1:38 pm

La xe na boicotasion o boicotansa o 'n boicotar de coeli ke vol boicotar li ebrei de Ixrael e dapò on suxerimento a ke i negosianti ke li ga meso fora el cartelo "vietà l'angrèso ai singani" (ke pararia no se posa metar ...).

Servir no me par na bruta parola: mi ke a faso el scoacamin a faso el servisio de netar e controlàr i camini.

Sixara basta ke capisa coeli ke li lo lexe!
Prima l'uomo poi caso mai anche gli idoli e solo quelli che favoriscono la vita e non la morte; Dio invece è un'altra cosa sia dall'uomo che dai suoi idoli.
Avatar utente
Berto
Site Admin
 
Messaggi: 38318
Iscritto il: ven nov 15, 2013 10:02 pm

Precedente

Torna a Presentiamoci e parliamoci

Chi c’è in linea

Visitano il forum: Nessuno e 1 ospite

cron