Avatar

Re: Avatar

Messaggioda Berto » mar mag 06, 2014 7:42 pm

Immagine

Ki xela sta putina?
Prima l'uomo poi caso mai anche gli idoli e solo quelli che favoriscono la vita e non la morte; Dio invece è un'altra cosa sia dall'uomo che dai suoi idoli.
Avatar utente
Berto
Site Admin
 
Messaggi: 38318
Iscritto il: ven nov 15, 2013 10:02 pm

Re: Avatar

Messaggioda Sixara » mer mag 07, 2014 9:58 am

La Franca Jarach. Pòra-putìna.
Avatar utente
Sixara
 
Messaggi: 1764
Iscritto il: dom nov 24, 2013 11:44 pm

Re: Avatar : El Papa e la Papésa

Messaggioda Sixara » mar feb 24, 2015 1:39 pm

:D El Papa e la Papésa :D

Immagine
El Papa de Visconti

e la Papésa de Bembo
Immagine

( dìme de ke mexe ca te sì nato, Alberto...)
Avatar utente
Sixara
 
Messaggi: 1764
Iscritto il: dom nov 24, 2013 11:44 pm

Re: Avatar

Messaggioda Berto » mar feb 24, 2015 2:07 pm

El 13 jugno.
Prima l'uomo poi caso mai anche gli idoli e solo quelli che favoriscono la vita e non la morte; Dio invece è un'altra cosa sia dall'uomo che dai suoi idoli.
Avatar utente
Berto
Site Admin
 
Messaggi: 38318
Iscritto il: ven nov 15, 2013 10:02 pm

Re: Avatar

Messaggioda Sixara » mar feb 24, 2015 7:30 pm

Te paréa... via el papa, rìva i simiòti.
Ma mi no la cavo la Papésa, ke mi - a difarenzha de ti - l è propio la me carta :D ( ona de le mie, ke mi a ghe n ò tante..)

Immagine

La Papésa l è la prima dòna de la serie de i Arcani, però la ga el nùmaro 2, ke nol xe 1+1 ma 2 = on valore puro : dualixmo.
L è a coo, se podarìa dire : a ghè on òvo pardedrio, bianco come la so facia. Lè na vera e propia jestazhion : de l òvo e de ela.
Calcòsa a nasarà, prima o dopo.
La ga on libro vèrto so i zenòci, la se tièn el segno co kele man bianke, ma no lè drìo lèzarlo. La varda verso sx: el pasà. Lè drio pensare calcòsa. L è tuta sarà-su, co kele vesti ca la coèrze tuta.
La clausura ( tenpio, convento) lè segnà da kela spece de baldakìn ke la ga pardedrio. L è na figura spirituale, relijoxa : l è stà vista come na iniziatrice, na sapiente; na Madòna, l immacolata concezione, Iside...
La ga kela mitria n testa co 4 ponte ke le segna el N-E-S-W, ca vòe dire ke la so cosienzha lè ligà a la materia, no la xe puro-spirito come ca pararìa.
Jodorowsky el dixe : " La Papessa viene verso di noi per parlarci della nostra vita materiale e contemporaneamente dello spirito puro."
Parole de la Papésa : Fede - Conoscenza - Pazienza - Santuario - Fedeltà - Purezza - Solitudine - Silenzio - Severità - Rigore - Matriarcato - Verginità - Freddo - Rassegnazione.
( eco mi - rassegnazione - nò, propio nò..)

El tredaxe de jugno! :D Comè ke no i te ga ciamà Antonio? Magari de secondo nome.
Avatar utente
Sixara
 
Messaggi: 1764
Iscritto il: dom nov 24, 2013 11:44 pm

Re: Avatar : Ich kann nicht anders

Messaggioda Sixara » mer feb 25, 2015 12:32 pm

A.Kiefer
http://en.wikipedia.org/wiki/Anselm_Kiefer

Immagine

"The starry heavens above us and the moral law within".

Zwei Dinge erfüllen das Gemüt mit immer neuer und zunehmenden Bewunderung und
Ehrfurcht, je öfter und anhaltender sich das Nachdenken damit beschäftigt: Der bestirnte
Himmel über mir, und das moralische Gesetz in mir.
[…]

Due cose riempiono il mio animo di ammirazione e venerazione sempre nuova e crescente, quanto più spesso e più a lungo la mia riflessione si occupa di esse: il cielo stellato sopra di me, e la legge morale in me. Queste due cose io non ho bisogno di cercarle e semplicemente supporle come se fossero avvolte nell’oscurità, o fossero nel trascendente fuori del mio orizzonte; io le vedo davanti a me e le connetto immediatamente con la coscienza della mia esistenza. La prima comincia dal posto che io occupo nel mondo sensibile esterno, ed estende la connessione in cui mi trovo a una grandezza interminabile, con mondi e mondi, e sistemi di sistemi; e poi ancora ai tempi illimitati del loro movimento periodico, del loro principio e della loro durata. La seconda comincia dal mio io indivisibile, dalla mia personalità, e mi rappresenta in un mondo che ha la vera infinitezza, ma che solo l’intelletto può penetrare, e con cui (ma perciò anche in pari tempo con tutti quei mondi visibili) io mi riconosco in una connessione non, come là, semplicemente accidentale, ma universale e necessaria. Il primo spettacolo di una quantità innumerevole di mondi annulla affatto la mia importanza di creatura animale che deve restituire al pianeta (un semplice punto nell’Universo) la materia della quale si formò, dopo essere stata provvista per breve tempo (e non si sa come) della forza vitale. Il secondo, invece, eleva infinitamente il mio valore, come [valore] di una intelligenza, mediante la mia personalità in cui la legge morale mi manifesta una vita indipendente dall’animalità e anche dall’intero mondo sensibile, almeno per quanto si può riferire dalla determinazione conforme ai fini della mia esistenza mediante questa legge: la quale determinazione non è ristretta alle condizioni e ai limiti di questa vita, ma si estende all’ infinito.

(Immanuel Kant – Kritik der praktischen Vernunft – 1788)

Here I stand; I can do no otherwise. God help me. Amen!
Speech at the Diet of Worms (1521), reported in Josiah Hotchkiss Gilbert, Dictionary of Burning Words of Brilliant Writers (1895), p. 186; and in Bartlett's Familiar Quotations, 10th ed. (1919).
A pare ke nol le gàbia mai dite ste parole M. Luther davanti la Dieta de Worms : Hier stand Ich, ich kann nicht anders. Gott helfe mir.
Cuà stago mi ( ma lè on stare in piè). No savarìa ( no podarìa) ke altro fare. Ke l Signore el me jùta. Amen
Però l avarìa podesto ben dirle.
Avatar utente
Sixara
 
Messaggi: 1764
Iscritto il: dom nov 24, 2013 11:44 pm

Re: Avatar

Messaggioda Berto » mer feb 25, 2015 12:56 pm

I me paremare li gheva enamente Carlo Alberto de Savoia, mi Alberto e me fradeo Carlo. Come secondo nome Antonio e terso Leone.
Me pare el se ciamava Remo e so fradeo Romolo, nasesti ente li ani fasisti endoe ndava forte el mito de la gloria de Roma enperial.

A mi me va ben parké Alberto e Carlo li xe do nomi xermani, a gavario prefaresto Arminio, el teror dei romani ma no se pol ver tuto ente la vida.
Prima l'uomo poi caso mai anche gli idoli e solo quelli che favoriscono la vita e non la morte; Dio invece è un'altra cosa sia dall'uomo che dai suoi idoli.
Avatar utente
Berto
Site Admin
 
Messaggi: 38318
Iscritto il: ven nov 15, 2013 10:02 pm

Re: Avatar

Messaggioda Sixara » gio feb 26, 2015 7:54 pm

Berto ha scritto:A mi me va ben parkè Alberto e Carlo li xe do nomi xermani, a gavario prefaresto Arminio, el teror dei romani.

Naturale :D
ma ti e Carlo sìo jemèi? Nò, no ga da èsare ke Carlo el pararìa el pì grando da come ke l scrive.
Mi a so na rasaméxa :D
( a lo go scoverto par caxo, a jèro picola ca zugavo soto la tòla n cuxina, e a jera vegnù on boàro - ke l jera ndà star via - n vixita caxa nostra e i se la contava... e a on zherto punto a gò sentìo sta parola ... e a go capìo ke i jera drìo parlare de mi).
No la m è piaxesta tanto.
Avatar utente
Sixara
 
Messaggi: 1764
Iscritto il: dom nov 24, 2013 11:44 pm

Re: Avatar

Messaggioda Sixara » mer mag 13, 2015 1:27 pm

Anca sta cuà lè ona de le me carte

Immagine

a so pur senpre nata en Jugno anca mi :D
Avatar utente
Sixara
 
Messaggi: 1764
Iscritto il: dom nov 24, 2013 11:44 pm

Re: Avatar : Auguri

Messaggioda Sixara » sab giu 13, 2015 12:50 pm

AUGURI Alberto :D
Eh insoma a te sarìsi on Jemèli elora...
bene-bene, bel segno, arioxo dixen...

Sta cuà la sarìa la to carta :

Immagine

http://www.letarot.it/page.aspx?id=118

ma par mi nò, o mejo, anca sta cuà :

Immagine

http://www.letarot.it/page.aspx?id=113

Grasie Sixara!
Avatar utente
Sixara
 
Messaggi: 1764
Iscritto il: dom nov 24, 2013 11:44 pm

PrecedenteProssimo

Torna a Presentiamoci e parliamoci

Chi c’è in linea

Visitano il forum: Nessuno e 1 ospite

cron