Avatar

Re: Avatar

Messaggioda Berto » lun lug 13, 2015 9:09 pm

A mi me par ke "me moroxa" se pol dir, se posa dir, anvençe "me conpagna e me amiga" no: "me moroxa la me conta le storie" ok, "me conpagna la me conta le storie" ?, "la me conpagna la me conta le storie" ok.
Prima l'uomo poi caso mai anche gli idoli e solo quelli che favoriscono la vita e non la morte; Dio invece è un'altra cosa sia dall'uomo che dai suoi idoli.
Avatar utente
Berto
Site Admin
 
Messaggi: 38318
Iscritto il: ven nov 15, 2013 10:02 pm

Re: Avatar

Messaggioda Sixara » mar lug 14, 2015 8:08 am

Tute trè le te conta le storie ma te ghe credi solo cuee de to (a)moroxa :D
Bè, mi nò ca lo dirìa, né moroxo e gnanca conpagno o amigo.
Avatar utente
Sixara
 
Messaggi: 1764
Iscritto il: dom nov 24, 2013 11:44 pm

Re: Avatar

Messaggioda Sixara » lun giu 13, 2016 9:59 am

Bondì Alberto e Bòn Conpleano :D
Sì-to ndà al Santo, ke i è là ke i te spèta pa fare festa?
Ke òmo fortunà ca te ghè da èsare : de tredaxe a te sì nato, jorno fausto e de jugno, el mejo mexe de tuto l àno.
13.6. 19.. còsa fà? Conta ke dopo te digo. :D

Gràsie Sixara, -35 a 100.
Avatar utente
Sixara
 
Messaggi: 1764
Iscritto il: dom nov 24, 2013 11:44 pm

Re: Avatar

Messaggioda Sixara » gio giu 23, 2016 10:10 am

Sixara ha scritto: -25 a 100

Cosè ca vòe dire : "- 25 a 100" ? 75... 7+5= 12 ... dodaxe? 1+2=3 ... trè. A ga da èsare on nùmaro solo.
Par exenpio : 23= 2+3 e via ndare fin ca ghe ne resta UNO solo, e cueo l è el TO nùmaro.
E te pòi zugartelo a l lòto.
Bella giornata oggi: mio compleanno. :D
Avatar utente
Sixara
 
Messaggi: 1764
Iscritto il: dom nov 24, 2013 11:44 pm

Re: Avatar

Messaggioda Berto » gio giu 23, 2016 10:42 am

A go corexesto -35, me gheo fato pì vecio.
Te faso le feste par i to beli ani ca te li porti senpre ben, come s'a li fuse ornamenti de fiori e de erbe parfumà.
Prima l'uomo poi caso mai anche gli idoli e solo quelli che favoriscono la vita e non la morte; Dio invece è un'altra cosa sia dall'uomo che dai suoi idoli.
Avatar utente
Berto
Site Admin
 
Messaggi: 38318
Iscritto il: ven nov 15, 2013 10:02 pm

Re: Avatar: Nùmari

Messaggioda Sixara » ven giu 24, 2016 10:38 am

Gràzie :D

E 'lora : i nùmari. I nùmari i stà dapartuto, come le letare, soradetuto dentro le letare ca fà el to nome e la to data de nàsita: cuei xe i to nùmari e letare ke i te ga dà.
13/6/19/51 digo bèn? ono e trè/ cuàtro/ siè/ ono e nòve/dièxe=ono/ 'zincoe e ono/siè/.
I to nùmari jè : 4/6/1/6 o anca 4+6=10 = UNO da nòvo e 1+6= 7 ke và ben, l è on bon nùmaro el sète.
A la fine mi dirìa : 1 e 6 ( ke pò, danòvo, a fa 7 :D ).
Belli, belli, a i go anca mi kei nùmari lì.
Le to carte i è cuée ke te ghevo zà méso : El Mago, la nùmaro I e L Innamorato, la nùmaro VI. Zontemoghe anca la VII El Carro e la VIII, La Giustizia ( ke l è el conto totale) : a te pòi stimarte, caro, e ndare pal mondo ca te sì te na bota de fèro. :D
Avatar utente
Sixara
 
Messaggi: 1764
Iscritto il: dom nov 24, 2013 11:44 pm

Re: Avatar: Fare i àni

Messaggioda Sixara » ven giu 24, 2016 7:14 pm

El dì ca te fè i àni bixogna fare robe bèle e bòne par ti e pa le persone fa ti: ndare vixitare la mostra de Le Meraviglie dello Stato di Chu, par exenpio.
Ke bèla, la mostra, e ncora de pì el muxeo arkeolojco de Este. Bèle esperien'ze tute do, però, sa tornése indrio a farìa prima la vixita al muxeo e dopo, pa ponsarme la mente, cuea a la mostra Chu co i strumenti muxicali e tuto cuanto ca ghe và drio de colori e profumi d incensi...
Belle. Ndèghe , fèvelo on regalo anca se nol xe el jorno de l vostro conpleano va ben istéso: Este e podopo in Adria e, magari anca, Venè'zia a el muxeo de arti orientali de Cà Pexaro. :D

Immagine
NuvoleTuoni ( ghe li vedìo vàltri i tuòni? forse i se dovarìa sentire le tronà-el tron... le nuvole sì, ma i tuòni?)

( naltre, dir el vero, a jèrimo cusì stresà -dopo - ca sen 'dà drìte cronpàse on costume da ndare in spiàja, a testa ... basta co sti paleovèneti ... però, la donìna co i stivaìni, ke bèla)

Immagine

upsidedown :D
Avatar utente
Sixara
 
Messaggi: 1764
Iscritto il: dom nov 24, 2013 11:44 pm

Re: Avatar: Enjoy Today-Megodonasto

Messaggioda Sixara » mar giu 13, 2017 11:09 am

Bòn Conpleano Alberto :D
sì-to ndà al Santo ciapàrte la benedizion ? ossinò da Stàltra...

Immagine

sì, forse, l è mèjo... :D
Avatar utente
Sixara
 
Messaggi: 1764
Iscritto il: dom nov 24, 2013 11:44 pm

Re: Avatar

Messaggioda Berto » mar giu 13, 2017 11:55 am

Sixara gràsie tante, me despiaxe parké mi ente tuti sti ani k'a se cognosemo no a te go mai fato li aoguri, te li faso isteso par ieri e par el doman e dopi.
Li me ga ciamà anca Antonio e Leone sensa dimandarme el parmeso; so i santi eco kive come k'a la penso:

I santi cristiani, gli angeli e gli spiriti protettori
viewtopic.php?f=199&t=2628
Prima l'uomo poi caso mai anche gli idoli e solo quelli che favoriscono la vita e non la morte; Dio invece è un'altra cosa sia dall'uomo che dai suoi idoli.
Avatar utente
Berto
Site Admin
 
Messaggi: 38318
Iscritto il: ven nov 15, 2013 10:02 pm

Re: Avatar

Messaggioda Sixara » mar giu 13, 2017 7:35 pm

Berto ha scritto:Li me ga ciamà anca Antonio e Leone sensa dimandarme el parmeso; so i santi eco kive come k'a la penso:

Bè, Antonio nò tanto ma Leone l è pròpio on bel nome :D
Te sè, ono di laori pì inportanti da fare sol l è pròpio cueo de l Nome, e de l Cognome, anca.
Alejandro Jodorowsky, te la prefazion a l so oltemo libro, el dixe calcòsa so sta roba cuà de l nome-cognome, ma nò tuto, ke ogniùn el ga da catarghelo par lu-solo, el cào. Lu dixe ke l ga scumizià skrivendo nome-cognome so on folio, pa tirarghe fòra le ròbe negative - el piombo - da kela sèrie de létare ke i ghe ga dà la so fameja.
Ke lu l è ebreo, naturale. E so la carta bianca el vede le letare nere de parole cofà :
YO JODO (io infastidisco)
REJAS (sbarre)
OLER (puzzare)
DEJAR (lasciare)
ANDRAJO (straccio)
SOY NADA (sono niente)
Lu dixe ke kele paròle là " sintetizzavano il dispregio che per secoli aveva dannato i miei antenati, poveri esseri senza una patria, scacciati da ogni luogo, ridotti a numeri quando vennero rinchiusi nei campi di concentramento, accusati di emanare odori sgradevoli, di ammazzare i bambini ... calunnie che li avevano trasformati in rifiuti umani. "
Podòpo el ga ciapà el folio, e 'l lo ga bruxà, l à ciapà la 'zenare, mésa drento on bicère de vìn e l lo ga bevù, scoltando el kaddish, el lamento funebre.
Parké lu el fà de ste robe, ma noè ke tuti ga da ndarghe drìo.

" A quel punto - el dixe - diedi inizio al lavoro alchemico dell'esaltazione a cominciare dal mio nome di battesimo ".

Podarìsimo anca nàltri, a ghin è on mùcio de siti indoe ke te meti dentro el to nome-cognome, e te vièn fòra l anagramma , senza tanto star lì a skrìvare e fare le conbinazion sol folio bianco.
Mi, par ex. a me vièn fòra tuta na serie de filare :lol: ma anca favola e falìva,,,

El Nome l è inportante, bixogna sentirselo (e anca sentirsela).
A jèrimo n spiàja, na domenega, e ghevimo davanti sta fameja de foresti, ma tanti, e tuti ki faxea caxin fumando e magnando e bevendo , ma porasè parfìn la nòna ... e on xgnàro de fiòi e ogni tanto i ciamàva mefiòla.
Sènti-mo - a go dìto - ke i te ciàma. :mrgreen:
Tuta colpa toa - la me ga dito; toa e de tomarì, ke nò solo el nome de orijini balcanike ma pròpio la ràsa, ke almanco on trisavolo (de fameja mia) e na trisavola (de fameja soa) i ga da vegnere da kele bande-là, a judicare da l colore de la pèle e i mestieri ke i faxea.
eh-sì, nomen-omen e amèn. :D

E 'lora, gnente Santi pa Alberto, solo i Anzoli e forse i elementali. De còsa? de aria mi pènso, o almanco secondo el so segno. Mi de acoa, naturalmente, ma on rèfolo - na bavexèla - de vènto a go fato ora brincarlo anca mi.
Avatar utente
Sixara
 
Messaggi: 1764
Iscritto il: dom nov 24, 2013 11:44 pm

PrecedenteProssimo

Torna a Presentiamoci e parliamoci

Chi c’è in linea

Visitano il forum: Nessuno e 1 ospite