Avatar

Re: Avatar

Messaggioda Berto » sab apr 26, 2014 12:54 pm

Sixara a mi sto talego-roman nol me piaxe; sel te piaxe a ti afari tui!
Lè de la trista raça de Alberto Sordi; te ghè de kei gusti Sixara ke li me fa enpenotar.

Immagine

Ła vera coultura ła xe l’espariensa del real, del vero, de l’esensial ... ła xe ła vida ke ogni omo vive e ke ła toca el fondo e łi confini de l’omanedà;
ła falba coultura łè coeła artefata de ła finsion xletrana o leterara, teatral, çinematografa e tivografa, edeołojega e retorega, scołastega.
Mi par łi portadori de ła falba coultura o coultura fatisa e fitisa no go gnaona senpatia e considerasion, no ghe cato gnente de enteresante e de bon; ła xe na vida-coultura sensa coałetà.
Prima l'uomo poi caso mai anche gli idoli e solo quelli che favoriscono la vita e non la morte; Dio invece è un'altra cosa sia dall'uomo che dai suoi idoli.
Avatar utente
Berto
Site Admin
 
Messaggi: 38318
Iscritto il: ven nov 15, 2013 10:02 pm

Re: Avatar

Messaggioda Sixara » dom apr 27, 2014 8:57 am

Berto ha scritto:Lè de la trista raça de Alberto Sordi; te ghè de kei gusti Sixara ke li me fa enpenotar.

Parké a te rajoni da òmo.
Ma mi a vardo a la beleza de Mastroianni e nò solo cuea esteriore. Ke, a dita de tuti cuei ca lo ga conosesto, el la ghea, anca màsa. El jera na persona buona, el ghea on sguardo benevolo. Nol parea gnàn on òmo.
Tuta invidia. :D
Avatar utente
Sixara
 
Messaggi: 1764
Iscritto il: dom nov 24, 2013 11:44 pm

Re: Avatar

Messaggioda Berto » dom apr 27, 2014 9:15 am

Sixara scuxa ma mi no go pasion par el çine come ke no go pasion par el calcio; podopo no me piaxe łi tałiani e łi romani, speçalmente i santi romani.
No ghè envidia e par cosa pò a garia da envidiar sto ator tałego-roman kì?
De omani boni a ghe nè en ‘olta anca da łe me bande, no capiso parké a gapie da sercarmełi tra łi foresti.
Te ło se no ke mi a so veneto e no tałian e ke Roma no ła xe ła me capital e ke no considaro łi romani me fradełi!
E no capiso parké a gapie da perdarme drio a sti romani e te gapi ti da perdarte drio a sta xente!
Mi de ła coultura fatisa e fitisa çinegrafa e tivografa no so cosa farghene.
Se el te piaxe a ti a so contento par ti, par amigansa, ma no sta pretendar ke meta ła so somexa sol me comò.

Immagine
Prima l'uomo poi caso mai anche gli idoli e solo quelli che favoriscono la vita e non la morte; Dio invece è un'altra cosa sia dall'uomo che dai suoi idoli.
Avatar utente
Berto
Site Admin
 
Messaggi: 38318
Iscritto il: ven nov 15, 2013 10:02 pm

Re: Avatar

Messaggioda Sixara » lun apr 28, 2014 7:32 am

Berto ha scritto:Se el te piaxe a ti a so contento par ti,

Si, el me piaxe asè. E se a mi el me piaxe vòe dire ke l ghe entra. :D
http://www.youtube.com/watch?v=uLhSiZT8PDE
Ultima modifica di Sixara il lun apr 28, 2014 7:36 am, modificato 1 volta in totale.
Avatar utente
Sixara
 
Messaggi: 1764
Iscritto il: dom nov 24, 2013 11:44 pm

Re: Avatar

Messaggioda Berto » lun apr 28, 2014 7:34 am

A mi sto elemento nol me dixe purpio gnente de bon, a parte kel me par el tepego parasida talego-roman.

Immagine

Sixara e no se capise cosa kel ghe fasa sto ator tałego-roman co filarveneto e ła so mision.
Filarveneto no xe on filar roman o 'n filar tałian, Sixara, sto avatar lè on stridor, na stonadura, n'ensoulto par el filò.


Immagine
http://www.filarveneto.eu/wp-content/up ... osari2.jpg
Prima l'uomo poi caso mai anche gli idoli e solo quelli che favoriscono la vita e non la morte; Dio invece è un'altra cosa sia dall'uomo che dai suoi idoli.
Avatar utente
Berto
Site Admin
 
Messaggi: 38318
Iscritto il: ven nov 15, 2013 10:02 pm

Re: Avatar

Messaggioda Sixara » lun apr 28, 2014 7:51 am

Berto ha scritto:A mi sto elemento nol me dixe purpio gnente de bon, a parte kel me par el tepego parasida talego-roman.

No te lo ghè mai visto recitare.
MA VOTO DIRME KE NO TE LO GHE' MAI VISTO RECITARE?! O màriavè.. n 8 e 1/2, la Dolce vita, Una giornata particolare, Filumena Marturano..
po' el ghe someja me-marì. :D

Immagine
Ultima modifica di Sixara il mar lug 15, 2014 8:18 am, modificato 1 volta in totale.
Avatar utente
Sixara
 
Messaggi: 1764
Iscritto il: dom nov 24, 2013 11:44 pm

Re: Avatar

Messaggioda Berto » lun apr 28, 2014 7:56 am

Parasida e paraculo talego-roman!
Sixara mi de sti elementi reçitanti kive a ghin fàso volentiera de manco, no ghe cato gnente de bon e de ben par la nostra xente veneta!
Meti la somexa de to marì pitosto ke almanco lè veneto!
La somexa de sto paraculo roman tientela ente la borseta.

Ła dolçe vida dei parasidi tałego-romani a spexe de ła to xente veneta, no te ghè on senso de vargogna Sixara?

Immagine
http://www.filarveneto.eu/wp-content/up ... talega.jpg
Prima l'uomo poi caso mai anche gli idoli e solo quelli che favoriscono la vita e non la morte; Dio invece è un'altra cosa sia dall'uomo che dai suoi idoli.
Avatar utente
Berto
Site Admin
 
Messaggi: 38318
Iscritto il: ven nov 15, 2013 10:02 pm

Re: Avatar

Messaggioda Sixara » mar apr 29, 2014 7:46 am

Sta cuà invetse la me someja-mi. :D

Immagine
Ultima modifica di Sixara il mar lug 15, 2014 8:20 am, modificato 1 volta in totale.
Avatar utente
Sixara
 
Messaggi: 1764
Iscritto il: dom nov 24, 2013 11:44 pm

Re: Avatar

Messaggioda Berto » mar apr 29, 2014 7:50 am

Sixara ha scritto:Sta cuà invetse la me someja-mi. :D


Immagine

Gràsie Sixara la me piaxe anca a mi, ke figurin :shock: .
Prima l'uomo poi caso mai anche gli idoli e solo quelli che favoriscono la vita e non la morte; Dio invece è un'altra cosa sia dall'uomo che dai suoi idoli.
Avatar utente
Berto
Site Admin
 
Messaggi: 38318
Iscritto il: ven nov 15, 2013 10:02 pm

Re: Avatar

Messaggioda Sixara » mar apr 29, 2014 7:58 am

Berto ha scritto:la me piaxe anca a mi.

Eh a lo credo bèn :D
la Sìsi, co l onbrelìn e tuto.
Bèla dòna. propio. A go visto diversi ritrati de la Sìsi, da zovane e manco ma sto cuà ( e naltro anca) el mostra propio la so indole: severa la jèra kela dòna. No la ridea mai. Xe vero anca ke ghe jera ben poki motivi pa ridare te la so vita.
E a la fine on unico colpo al cuore :
L'imperatrice che correva verso il battello (la sirena della partenza aveva già suonato) si accasciò per effetto dell'urto, ma si rialzò e riprese la corsa, non sentendo apparentemente nessun dolore. Fu solo arrivata sul battello che impallidì e svenne nelle braccia della contessa Stáray. Il battello fece retromarcia e l'Imperatrice fu riportata nella sua camera d'albergo; spirò un'ora dopo, senza aver ripreso conoscenza. L'autopsia effettuata dal dottor Mégevand, mostrò che la lima aveva trafitto il ventricolo sinistro, e che Elisabetta era morta d'emorragia interna poiché il sangue non riusciva a uscire.
http://it.wikipedia.org/wiki/Elisabetta_di_Baviera


Immagine
Ultima modifica di Sixara il mar lug 15, 2014 8:22 am, modificato 1 volta in totale.
Avatar utente
Sixara
 
Messaggi: 1764
Iscritto il: dom nov 24, 2013 11:44 pm

PrecedenteProssimo

Torna a Presentiamoci e parliamoci

Chi c’è in linea

Visitano il forum: Nessuno e 1 ospite