I faxolàri

I faxolàri

Messaggioda Sixara » ven mag 06, 2016 7:51 pm

Sti cuà i è i faxolàri : straordinari, anca solo pa la bele'za de l xgùso e cuà el chef Armido el fà le le polpéte de faxolari :D
I love pesce... Me piaxe 'l pése, samài.

Come se fà fare le polpete de faxolari? Intanto bixogna cavàrli da el so scòrso ( e zà lì a vien fòra na costion lengoistica: se dixe xgùso o scòrso?) e, sa te ghè tanti ospiti o anca poki, ma ca ghe piaxa le polpete, l è on bel laoreto, eh? e difàti ke la me amiga la me lo ga zà dito ke la pròsima olta el me toca mi.
Pò anca naltra costion lengoistica, dèso ca ghe penso : se el faxolaro l è el 'pescato', come se ghe dixe de cueo ke l va pescarlo? faxolaro stésa maniera. Però no xe justo, se dovarìa dire te naltro modo... faxolar-ante, secondo mi.
Dixevimo de la bele'za de l faxolaro : " la conchiglia è spessa, lucida e finemente striata; ha un colore bruno-rossiccio, bruno-roseo, con le zone radiali più scure ma, a contatto con determinati substrati, può assumere anche colorazioni tendenti al nero. Internamente è perlacea, lucida, con bordi lisci ed ha una consistenza simile alla porcellana."
E dentro, kel colore ... corallino ke l gà. Pecà magnarlo, se nol fùse anca cusì bòn, ke i lo magna anca crùo, voéndo.
But... WELOVEPOLPETE

Immagine
Avatar utente
Sixara
 
Messaggi: 1764
Iscritto il: dom nov 24, 2013 11:44 pm

Torna a Magnar e bevar veneto

Chi c’è in linea

Visitano il forum: Nessuno e 1 ospite

cron